vores samarbejdsmodel
Tværfaglig leverandør af sikkerhed, data- og elinstallationer
Måden vi samarbejder med vores kunder
Du er som kunde involveret i hele processen fra start til slut. Vi lytter til dine ønsker og behov, og i dialog med dig finder vi den rigtige løsning.
Med vores mange års erfaring inden for sikring og data- og elinstallationer er vi din sparringspartner, som kan rådgive dig om de mange aspekter, der skal tages i betragtning, når bygninger og lokaler skal sikres.
Vores team af medarbejdere kan varetage alle elementer fra start til slut, lige fra identifikation af behov, til projektering, implementering samt dokumentation og overdragelse.
Al information er samlet i TPA-portalen, som du får adgang til som kunde, hvilket sikrer gennemsigtighed og giver dig overblik.
Læs mere om vores samarbejdsmodel herunder og kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvad TPA solutions kan gøre for dig.
Samarbejdet med kunderne er omdrejningspunktet for alt vores arbejde, og er grundlaget for vores succes.
Vores samarbejdsmodel
OPSTART
Løsningsbeskrivelse og aftale
Klargøring
Tegninger og programmering
Installation
Test og overdragelse
Support
Fejlfinding og vedligeholdelse
OPSTART
Vi tager et indledende møde, hvor du fortæller om din virksomheds behov. Vores team af medarbejdere med forskellige fagligheder og stor erfaring inden for sikring, data- og elinstallationer kan rådgive dig om de rette løsninger og bedste produkter. På baggrund af vores dialog udarbejder vi en løsningsbeskrivelse til dig. Hvis du er indforstået, indgår vi en aftale.
KLARGØRING
På baggrund af din virksomheds behov har vi i opstartsfasen lavet en løsningsbeskrivelse indeholdende en række produkter. I klargøringsfasen laver vi tegninger og programmerer de forskellige produkter og sørger for, at de bliver leveret til din adresse. Herefter er de klar til at blive installeret.
INSTALLATION
Vores tekniske medarbejdere møder op hos din virksomhed og installerer og implementerer den valgte løsning. Arbejdet er tilrettelagt ud fra en plan, der sikrer mindst mulig gene for din virksomheds daglige drift. Teknikerrne kvalitetssikrer i forhold til det aftale i løsningsbeskrivelsen og i forhold til gældende vejledninger og standarder. Til sidst undervises dit personale i brugen af løsningen.
SUPPORT
Som kunde hos os har du adgang til support 24/7. Via vores TPA-portal kan du døgnet rundt oprette supportsager, og i nødstilfælde kan du uden for normal arbejdstid ringe til vores vagttelefon. I vores support indgår også serviceydelse som fejlfinding, reparationer, vedligeholdelse og løbende opgraderinger.
Vi er et team, der arbejder tæt sammen om at finde de rigtige løsninger, og som fungerer som back up for hinanden – både når vi har projekter i Danmark og i udlandet. Hos TPA har vi forskellige fagligheder, og det betyder, at vi kan løse alle de mange opgaver, der følger med, når virksomheder og organisationer skal sikres.
Dialogen med vores kunder er altafgørende for, at vi finder og installerer de rigtige løsninger. Her spiller TPA-portalen en vigtig rolle, fordi det er i portalen, at vi samler informationer og kommunikerer. Alle følger med i, hvad der sker, og det er nemt at få et overblik over, hvor langt projektet er nået. Samarbejdet fungerer smidigt og fleksibelt via beskeder og udveksling af dokumenter.
Hos TPA Solutions tilbyder vi
Sikkerhed
Videoovervågning, adgangskontrol, alarmer og perimetersikring
El
Opsætning, vedligeholdelse og service af elinstallationer
Data
Opsætning, vedligeholdelse og support af datainstallationer
Projektering
Opstartsmøde, rådgivning, programmering og installation on site